Centrum Medyczne Józefów Sp. z o. o., z siedzibą w Józefowie realizuje projekt „Wdrożenie e-Usług w Placówce POZ”
UMOWA NR UM.POZ2.U-11255.2022-00/4610/2023/691 o powierzenie Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. Wdrożenie e-Usług w Placówce POZ na podstawie Wniosku o powierzenie Grantu nr W-11255
Kwota dofinansowania: 158 500,00 zł
Józefów 18.03.2023
Zapytanie o szacowanie ceny
Firma Centrum Medyczne Józefów Sp. z o.o. jest zainteresowana nabyciem licencji oprogramowania gabinetowego bądź usługi (Saas) pozwalającej na:
Dla poradni POZ, prowadzonej w 2 placówkach: Józefów, Otwock.
Z uwagi na konieczność wykonania wyceny na podstawie ofert proszę o możliwie szybkie udzielenie informacji zwrotnej.
Józefów 21.08.2023
Zapytanie o szacowanie ceny
Firma Centrum Medyczne Józefów Sp. z o.o. jest zainteresowana nabyciem licencji oprogramowania gabinetowego bądź usługi (Saas) pozwalającej na:
Dla poradni POZ, prowadzonej w 2 placówkach: Józefów, Otwock.
Z uwagi na konieczność wykonania wyceny na podstawie ofert proszę o możliwie szybkie udzielenie informacji zwrotnej.
Józefów 30.08.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 30 sierpnia 2023 Projekt pn.: Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e zdrowia („e-usługi POZ”)
nr POIS.11.03.00-00-0074/22
Komponent Parametry
Typ Komputer osobisty typu AiO – All in One
Procesor Wydajność według benchmarku Passmark CPU musi wynosić minimum 11000 (zgodne z dniem 30.08.2023)
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna z procesorem
Pamięć RAM min 8 GB RAM DDR4
Dysk twardy min 256 GB typu SSD M.2
Ekran LED o przekątnej ekranu 23.8”
System operacyjny Microsoft Windows 11 Professional lub równoważny
Zabezpieczenia Szyfrowane TPM 2.0
Zasilacz Oryginalny zasilacz producenta
Urządzenia wejścia/wyjścia Przynajmniej 4 wbudowane porty USB
Jedno wyjście HDMI
Karta sieciowa ze złączem RJ-45
Klawiatura, Mysz
d) Kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
30213000-5 komputery osobiste
30213300-8 komputer biurkowy
2) Dostawa komputerów typu (6 szt.).
a) Typ komputera: zestaw komputerowy (monitor + stacja główna) wraz akcesoriami (np. myszka, klawiatura), oprogramowaniem biurowym i innym niezbędnym oprogramowaniem biurowym oraz urządzeniami peryferyjnymi
b) Zastosowanie: komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji, aplikacji obliczeniowych, aplikacji medycznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
c) Minimalne parametry:
Komponent Parametry
Typ Komputer osobisty typu wieża oraz monitor
Procesor Wydajność według benchmarku Passmark CPU musi wynosić minimum 13000 (zgodne z dniem 30.08.2023)
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna z procesorem umożliwiająca pracę z dwoma monitorami
Pamięć RAM min 8 GB RAM DDR4
Dysk twardy min 256 GB typu SSD M.2
Ekran Monitor LCD z podświetleniem LED o przekątnej ekranu co najmniej 23.8”
System operacyjny Microsoft Windows 11 Professional lub równoważny
Zabezpieczenia Szyfrowane TPM 2.0
Zasilacz Oryginalny zasilacz producenta
Urządzenia wejścia/wyjścia Przynajmniej 6 wbudowanych portów USB
Jedno wyjście HDMI
Jedno wyjście VGA
Karta sieciowa ze złączem RJ-45
Klawiatura
Mysz
d) Kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
30213000-5 komputery osobiste
30213300-8 komputer biurkowy
3) Usługa instalacji i konfiguracji.
C = najniższa cena z otrzymanych ofert X 100
cena badanej oferty
Do oceny kryterium będą brane pod uwagę ceny brutto.
Do oceny oferty brana będzie pod uwagę łączna cena oferty.
między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty.
Józefów, 30.08.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzieleniu zamówienia w ramach projektu grantowego p.n.: „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia”, nr POIS.11.03.00-00-0074/22, – Działanie 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa systemu gabinetowego SZOK, który umożliwi tworzenie i udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) oraz świadczenie e-usług. Rozbudowa systemu gabinetowego umożliwi dostosowanie do Przypadków Użycia opisanych w dokumencie „Model referencyjny wdrożenia e-usług w POZ”. W ramach dostosowania przewiduje się poniższy zakres.
Aplikacja gabinetowa:
Wdrożenie oprogramowania gabinetowego SZOK, moduł Clinic, obsługa e-deklaracji
Wdrożenie oprogramowania gabinetowego SZOK, moduł Clinic, obsługa indeksacji EDM
Wdrożenie oprogramowania gabinetowego SZOK, moduł Clinic, obsługa raportowania ZM
Modyfikacja oprogramowania gabinetowego SZOK, moduł Clinic, rozbudowa raportowania zgodnie z modelem.
Wdrożenie oprogramowania gabinetowego SZOK, moduł Contact, śledzenie kontaktu z pacjentem.
Rozbudowa aplikacji o moduły zgodnie z załącznikiem nr 1.
Kody CPV zamówienia:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48180000-3 Pakiety oprogramowania medycznego
Opisane w załączniku 1 do Zapytania ofertowego – Opis Przedmiotu Zamówienia, wymagania stanowią zakres minimalnych oczekiwań Zamawiającego dla przedmiotu dostaw do wykonania. Zamawiający dopuszcza równoważność rozwiązań.
Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą:
posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w Zapytaniu
ofertowym,
posiadać stosowne licencje, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia, atesty
Wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) sprzętów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy, jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe jakim muszą odpowiadać usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza rozwiązania równoważne Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
1. Tryb udzielania zamówienia
Zamówienie dokonywane jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania
3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i umiejętności do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizacje zamówienia.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub
3.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
3.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w pkt 3.2 i 3.3 Wykonawca musi złożyć oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa powyżej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do zapytania.
3. Okres realizacji prac
Wymagany maksymalny termin wykonania Zamówienia – do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania
umowy z Wykonawcą.
4. Przygotowanie oferty
Wymagania podstawowe
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu
ofertowym.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z danych pozyskanych przez Zamawiającego z ogólnodostępnych baz danych jak KRS lub CEiDG, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonego odpisu pełnomocnictwa.
Wzory załączników dołączonych do niniejszego Zapytania ofertowego powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z podanymi wzorami i złożone na właściwym etapie postępowania – zgodnie z postanowieniami Zapytania ofertowego.
We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego podpisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
Forma oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, mieć formę pisemną.
Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie (w przypadku oferty składanej papierowo).
Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego powinny być złożone w formie oryginału. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: podpisane Oświadczenie Wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się zamówienie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
Wypełniony i podpisany Formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego);
Wypełniony i podpisany Formularz – Opis przedmiotu oferty (według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego);
Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego
„Centrum Medyczne Józefów” Sp. z o.o., z siedzibą w Józefowie ul. Armii Krajowej 5, 05-410 Józefów lub telefonicznie pod numerem tel.: 510144669 lub email na adres: damian.chaciak@centrum.med.pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest p. Damian Chaciak
Wykonawcy w ramach niniejszego postępowania mogą zadawać pytania poprzez e-mail: chaciak@centrum.med.pl
Zamawiający udzieli wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym przekazał zapytanie oraz zamieści je na stronie internetowej, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
Wszelkie zmiany treści Zapytania ofertowego, jak i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego, Zamawiający zamieszczać będzie na swojej stronie internetowej https://cmj.med.pl/
7. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów (form):
W postaci papierowej w siedzibie Zamawiającego, „Centrum Medyczne Józefów” Sp. z o.o., z siedzibą w Józefowie ul. Armii Krajowej 5, Józefów;
w postaci elektronicznej przesłać mailem (skany podpisanych dokumentów lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) na adres chaciak@centrum.med.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.09.2023r. do godziny 10:00.
Ofertę papierową należy złożyć w nieprzejrzystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
„Centrum Medyczne Józefów” Sp. z o.o., z siedzibą w Józefowie ul. Armii Krajowej 5, 05-410 Józefów
Oferta w postępowaniu o udzieleniu zamówienia w ramach projektu grantowego p.n.: „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia
Nie otwierać przed dniem 07.09.2023r., godz. 10:15.
8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Dla zamówienia oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich wagi:
Cena oferty brutto (C) – 100 % tj. max 100 pkt
Zasady oceny w ramach kryterium ceny:
W ramach kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: C= Cmin/Cb x 100
gdzie,
C – liczba punktów w kryterium cena Cmin – cena oferty z najniższą ceną Cb – cena oferty badanej
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria oceny
9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej, mają do niej
zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
Istotne postanowienia umowy zostały przedstawione w załączniku nr 5 do Zapytania
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z wybranym Wykonawcą.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie jego
Wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w złożonej
ofercie.
11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest („Centrum Medyczne Józefów” Sp. z o.o., z siedzibą w Józefowie ul. Armii Krajowej 5, 05-410 Józefów dalej: Administrator);
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail iod@centrum.med.pl lub pisemnie na adres: „Centrum Medyczne Józefów” Sp. z o.o., z siedzibą w Józefowie ul. Armii Krajowej 5, 05-410 Józefów
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na zakup oprogramowania prowadzonym w trybie zapytania o cenę;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
na podstawie 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
12. Wykaz załączników.
Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego są następujące dokumenty:
Lp. |
Oznaczenie Załącznika |
Nazwa Załącznika |
1. |
Załącznik nr 1 |
Opis przedmiotu zamówienia |
2. |
Załącznik nr 2 |
Formularz ofertowy |
3. |
Załącznik nr 3 |
Opis przedmiotu oferty |
4. |
Załącznik nr 4 |
Oświadczenie Wykonawcy |
5. |
Załącznik nr 5 |
Wzór umowy |