ZAPYTANIE OFERTOWE
Józefów, 08.03.2021 r.
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Józefowie drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu otwockiego”– nr RPMA.09.02.02-14-D529/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania zamówienia obejmującego przeniesienie prawa własności na Zamawiającego i dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego oraz w pełni sprawnego technicznie oraz w pełni funkcjonalnego sprzętu rehabilitacyjnego w trybie rozeznania rynku. Dokładna specyfikację określa załącznik nr 1 do zapytania.
Centrum Medyczne Józefów Sp. z o.o.
Tel. 510144669
KRS 0000 372071, NIP 5322028202, REGON 142731765,
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o równoważnych parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.
Kody CPV:
33100000-1 – Urządzenia medyczne
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym w trakcie realizacji projektu po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zmiany przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na poszczególne urządzenia w ramach zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zaoferowania sumarycznej ceny brutto za sprzedaż towarów określonych w przedmiocie zamówienia,
2) dostawy urządzenia lub urządzeń i wyposażenia spełniającego wymagania niniejszego zapytania ofertowego do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Józefowie ul. Armii Krajowej 5, woj. mazowieckie w terminie określonym w pkt 3 zapytania ofertowego,
3) montażu (instalacji) i uruchomienia dostarczonego urządzenia lub urządzeń oraz wyposażenia wymagającego podjęcia takich czynności w w/w gabinecie Zamawiającego,
4) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi z dostarczonego urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
5) zapewnienia gwarancji na poszczególne urządzenia i wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia, oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo – odbiorczego potwierdzającego realizację danej części przedmiotu zamówienia.
W okresie gwarancji na poszczególne przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
– pełnej sprawności technicznej i funkcjonalności poszczególnych urządzeń i wyposażenia poprzez pełne usuwanie ich uszkodzeń, awarii lub niesprawności lub wymianę wadliwych, uszkodzonych części poszczególnych urządzeń i wyposażenia na fabrycznie nowe lub też wymianę całego urządzenia lub też wyposażenia na fabrycznie nowe, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, przy czym czas reakcji na zgłoszenie – rozumiany jako przekazanie Zamawiającemu pierwszych zdalnych wskazówek dotyczących możliwości usunięcia uszkodzenia lub awarii i dalszego sposobu postępowania – wynosić będzie maksymalnie 6 godzin roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia lub urządzeń wyposażenia,
– bezpłatnych uaktualnień oprogramowania poszczególnych urządzeń bez zmiany ich funkcjonalności,
– bezpłatnych telefonicznych i e-mailowych konsultacji i porad dla ich użytkowników urządzeń lub wyposażenia ze strony Zamawiającego.
Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do w/w gabinetu Zamawiającego oraz dokonywanych napraw i wymian obciążają Wykonawcę.
Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wraz z dostarczonymi urządzeniami lub wyposażeniem: dokumenty gwarancyjne na realizowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, wszelkie niezbędne instrukcje obsługi oraz inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, Aprobatą Techniczną. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, powinny zostać dostarczone Zamawiającemu w języku polskim.
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– Oferta oraz oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczne Józefów Sp. z o. o., ul. Armii Krajowej 5 lub na adres email monika.nawacka@centrum.med.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2021 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).
Oferty składane pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
Lp. | Przedmiot zamówienia | Ilość (sztuk) | j.m | Szczegółowy opis sprzętu |
1 | Stół rehabilitacyjny do masażu w tym limfatycznego. | 1 | szt. | Parametry stołu do rehabilitacji w tym masażu limfatycznego: • Długość: min. 200cm • Wysokość regulowana elektrycznie za pomocą ramy wokół stołu w zakresie: w granicach min.46-100 cm • Szerokość: min. 66cm • Regulowany zagłówek sprężyną gazową w zakresie: -40° + 40° • Obciążenie: minimalnie 150kg • podłokietniki opuszczane mechanicznie, • kółka transportowe • uchwyt na ręczniki jednorazowe • leże minimalnie ośmioczęściowe Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. |
2 | Aparat do elektroterapii ze stolikiem | 2 | szt. | Aparat dwukanałowy do elektroterapi oraz ultradźwięków ze stolikiem |
3 | Aparat do magnetorepii o niskiej częstotliwości | 1 | szt. | Z dwoma aplikatorami oraz leżanką |
4 | Zestaw do laseroterapii ze skanerem i okularami | 1 | szt. | Regulacja mocy: min 5% Tryby pracy źródeł: ciągła, impulsowa Zakres częstotliwości: max do 5000Hz Wypełnienie: 25-75%, impuls 50us Ilość programów zabiegowych: min 30 Ilość sekwencji zabiegowych: min 10 |
Fundusze Europejskie – ogłoszenia
Józefów 18.11.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pt.: „Organizacja i prowadzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Józefowie drogą do zdrowia i aktywności seniorów powiatu otwockiego”– nr RPMA.09.02.02-14-D529/19, w ramach Działania 9.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 9.2.2. Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych” Regionalny Program Operacyjny, Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z obowiązującą zasadą konkurencyjności, Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, na przedstawienie oferty cenowej dotyczącej wykonania dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych bezpośrednio na Dzienny Dom Opieki Medycznej w Józefowie obejmujące prace związane z remontem i adaptacją pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością a także pozostałe prace remontowo-adaptacyjne w trybie rozeznania rynku.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania Dziennego Domu Opieki Medycznej w Józefowie, ul. Armii Krajowej 5, 05-410 Józefów.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kody CPV:
45000000-7 – roboty budowlane
45310000-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznej
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45441000-8 – roboty malarskie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji realizacji całości lub w części przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie sfinansować w całości lub w części przedmiotu zamówienia lub też, gdy Wykonawca nie dostarczy w terminie całości lub części przedmiotu zamówienia. Uprawnienie Zamawiającego będzie mogło być zrealizowane w oparciu o zawarte w umowie wykonanie dostosowania pomieszczeń prawo odstąpienia w całości lub w części od umowy sprzedaży w terminach i na warunkach wskazanych umowie, przy czym Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego.
– roboty przygotowawcze w postaci prawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu umowy,
– po zakończeniu robót demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
Złożenie oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, na którą składa się:
– załącznik nr 1 przedmiar robót,
– Formularz ofertowy zawierający cenę brutto, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski),
– Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3,
– załącznik nr 4– wzór umowy,
– Inne wymagane dokumenty określone w zapytaniu ofertowym.
Ocena wskazanych powyżej warunków zostanie dokonana na zasadzie ustalenia ich spełnienia albo ich nie spełnienia. W przypadku stwierdzenia braku spełnienia oferta zostaje odrzucona i nie podlega dalszej ocenie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części zamówienia wyspecyfikowane w przedmiocie zamówienia.
– posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu),
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Gdzie:
Sof- suma punktów badanej oferty
Cof- ilość punktów uzyskanych za kryterium w ,, cena’’
4.W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
|
Cof=—————————————————— x 100 pkt
|
Gdzie:
Cof- ocena punktowa oferty w kryterium cena
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb- cena brutto oferty badanej
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Wynik.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie biura Spółki Centrum Medyczne Józefów Sp. z o. o., ul. Armii Krajowej 5, 05-410 Józefów, lub drogą elektroniczną (skan oferty) na adres: damian.chaciak@centrum.med.pl
Oferty składaną pocztą należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami: